Varför skulle domaren låta spelet fortgå, med risk/chans för att Luleå också gör mål? Ja, enligt din mening så kommer ju ändå domaren att tvingas döma bort målet i det läge att Timrås 1-0-mål godkänns. Om ett sådant läge uppstår skulle väl domarens direktiv istället vara att blåsa av spelet omedlebart och med en gång kontrollera om det var mål eller ej.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Varför skulle domaren låta spelet fortgå, med risk/chans för att Luleå också gör mål? Ja, enligt din mening så kommer ju ändå domaren att tvingas döma bort målet i det läge att Timrås 1-0-mål godkänns. Om ett sådant läge uppstår skulle väl domarens direktiv istället vara att blåsa av spelet omedlebart och med en gång kontrollera om det var mål eller ej.