1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 754977

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Det var ju fantastiskt roligt att höra i IP:s högtalare hur Timrå IK vände ett underläge, även om det vore skönast att få koppla bort hockeyn när man kollar in värsta ödesmatchen mellan Giffers och BoISen. En grymt enkel 2-0-seger blev det i alla fall för Giffarna och nu har vi goda chanser att slippa ett ovisst kval. Fyra omgångar återstår och GIF har äntligen placerat sig ovan kvalstrecket...

Timrå IK leder välförtjänt elitserien efter tre omgångar av 55. Synnerligen trevligt, tycker DJ. Men jag vidhåller att grundserien är en fördjävla transportsträcka utan slut. Därmed blir det inte heller denna säsong så många e.ON-besök för min del. 44 omgångar vore grejen! Och högst bäst av fem i slutspelet. De två sista borde åka ur direkt...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer