Kerstin_k: Okki... Men Vi får inte glömma att det finns fler som missar givna chanser, men med det självförtroende som laget nu visat på 3 matcher, kommer fler att presentera sig i målprotokollet, var så säker. Märkligt att vi kan acceptera flera misstag av utespelarna, men målis får aldrig göra misstag ?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Okki...
Men Vi får inte glömma att det finns fler som missar givna chanser, men med det självförtroende som laget nu visat på 3 matcher, kommer fler att presentera sig i målprotokollet, var så säker.
Märkligt att vi kan acceptera flera misstag av utespelarna, men målis får aldrig göra misstag ?