ståpäls: Aha! Man tackar ;) Trevlig sida må jag säga och så är han ju kompis med Erik Wiklund ser jag. Då måste det vara en jäkla filur med andra.
För umgås man med Wiklunds pojken är det djävulskap som hägrar på dygnets alla timmar :)
Bara en sån sak som att åka upp till Norbotten i sandaler och tunna strumpor talar ju sitt eget tydliga språk, det är fanimej mig i paritet med Casselståhl alltså som drog ivägi spelarbussen utan jacka upp till Kiruna.
Avd. Vaddå jag visste inte att det var så HÄR kallt i Norrland!
Men sent skall syndaren vakna. Nästa gång blir det lovvikavantar, skoteroverall, långkallingar två par strumpor, raggsockar och fodrade fjällkängor på minsann :)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
För umgås man med Wiklunds pojken är det djävulskap som hägrar på dygnets alla timmar :)
Bara en sån sak som att åka upp till Norbotten i sandaler och tunna strumpor talar ju sitt eget tydliga språk, det är fanimej mig i paritet med Casselståhl alltså som drog ivägi spelarbussen utan jacka upp till Kiruna.
Avd. Vaddå jag visste inte att det var så HÄR kallt i Norrland!
Men sent skall syndaren vakna. Nästa gång blir det lovvikavantar, skoteroverall, långkallingar två par strumpor, raggsockar och fodrade fjällkängor på minsann :)
Welcome back to the reality Gunnar!