1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 755214

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Sune: Tack, tack. Placera inte mig och Uddan i samma fack är du snäll. Ser däremot att du sätter dig själv bredvid kapten lindow vilket säger det mesta... Nåväl, åter till Svebba. Det är snart två säsonger sedan han gjorde en riktig bra match (höll på att skriva byte där). Rätt eller fel att såga honom? Tja, det är väl en fråga om tålamod och personligen så är mitt tålamod slut sedan länge. Man får såga de egna. Gahn, Sloan och Ström m.fl fick en rejäl släng av sleven utav de flesta som inte är totalt blicklösa under fjolåret och bara för att din "hjälte" får det i dagsläget så behöver väl inte du grina för honom?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer