Ähh...du kan väl inte dra någon större växel av fjolåret. Om man ska gå efter det så ska man väl sparka hela laget då eftersom att det inte var någon spelare förutom Strålman, Manderville, Warg och någon till som gjorde någon bra match. Isåfall borde t.ex. Koskinen få lika mycket skit eftersom att han var värdelös hela fjolåret. Skador verkar tydligen inte spela någon roll enligt er ...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ähh...du kan väl inte dra någon större växel av fjolåret. Om man ska gå efter det så ska man väl sparka hela laget då eftersom att det inte var någon spelare förutom Strålman, Manderville, Warg och någon till som gjorde någon bra match. Isåfall borde t.ex. Koskinen få lika mycket skit eftersom att han var värdelös hela fjolåret. Skador verkar tydligen inte spela någon roll enligt er ...