Jag drog bara en liknelse. Men visst...jag respekterar din åsikt...då borde du respektera min också utan att fjanta på med en massa skavsår i röven etc. Förresten...vad har du emot Uddan och Kapten Lindow?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag drog bara en liknelse. Men visst...jag respekterar din åsikt...då borde du respektera min också utan att fjanta på med en massa skavsår i röven etc. Förresten...vad har du emot Uddan och Kapten Lindow?