JimmyH: Skitsnack om du frågar en lönnfet, dryg hockeyexpertwannabe på örnen....
Mina källor uppe i norrbotten hävdade också att #7 tillsammans med övriga tikare gjorde ett myket bra defensivt jobb igår kväll. Balkong världsmästare på örnen får säga vad de vill!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Mina källor uppe i norrbotten hävdade också att #7 tillsammans med övriga tikare gjorde ett myket bra defensivt jobb igår kväll. Balkong världsmästare på örnen får säga vad de vill!