Jaja...klagar man på andra så får man vara beredd på att få tillbaka. Hursomhelst...jag kommer fortsätta hylla Svedberg vare sig du vill eller inte, om du finner det så störande att jag hyller en av lagets spelare så får du helt enkelt ignorera mig...ok?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jaja...klagar man på andra så får man vara beredd på att få tillbaka. Hursomhelst...jag kommer fortsätta hylla Svedberg vare sig du vill eller inte, om du finner det så störande att jag hyller en av lagets spelare så får du helt enkelt ignorera mig...ok?