mikenomad: Ja Brynäs med Bäckström blir svåra..men jag hoppas det släpper riktigt idag för våra ynglingar också. Ja unnar Oscar Sundh en riktig islossning vad gäller målskyttet idag!! eller är han ev. avstängd för det lilla gruffet?? nån som vet?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Ja unnar Oscar Sundh en riktig islossning vad gäller målskyttet idag!!
eller är han ev. avstängd för det lilla gruffet?? nån som vet?