GävleLasse: hoho jävlar va sur du blev nu då. Det beror ju på vilket lag det är frågan om. Du förstår på somrarna när inget lag har nån is att åka på, så måste de ju sköta träningen (inte minst konditionen) på annat vis, och jag tror iaf de flesta lag, kanske inte brynäs då, tränar konditionen genom att löpa.
Men ni i Gävle kanske häller ut vatten i el-spåren å åker istället på sommaren? Om du tycker mina inlägg kan klassas som idiotiska kan du väl inte sett särskilt mkt av världen.
Vilken jävulsk dåre, killen trodde han var proffs.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men ni i Gävle kanske häller ut vatten i el-spåren å åker istället på sommaren? Om du tycker mina inlägg kan klassas som idiotiska kan du väl inte sett särskilt mkt av världen.
Vilken jävulsk dåre, killen trodde han var proffs.