1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614938 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 761342

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
Vilken skillnad mot för i fjol. Tänkte på det när jag såg Nylanders mål på TV. Hade det varit fjolårssäsongen hade han aldrig varit så bra som han är nu. I år är samtliga, än så länge, värvningar lyckade. Jag är imponerad över Nylander och hoppas faktiskt att han får fortsatt förtroende framöver december. Hans kedja är nästan alltid farliga frammåt.

I natt svover man sött. Heja Timrå!