1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615024 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 767586

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Man får väl gratulera till vinsten. Oerhört bitter förlust för en Skelleftian. Oavgjort hade varit rättvist efter full tid och att Skellefteå fått med sig extrapoängen. Men ni verkar va inne i flytet för tillfället vilket man inte kan säga om mitt lag. Börjar bli allt för många hedersamma förluster nu. Positivt är iallafall att vi spelat jämt med alla lag vi mött, förutom Modo i Övik där vi var helt under isen.

Backe storspelar vilket förstås svider lite extra, Hedström var blek men lägger förstås passet som sänker oss. Domare Persson, byt jobb! Nåja, fortsätter vi kriga som vi gör i alla matcher så hoppas jag vi ska klamra oss kvar.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...