ståpäls: Ja andemeningen var ju ändå detsamma hela tiden.. det blev ju inte sundare för att dockan var dåligt gjord..
Det nyttiga med den här galenskapen är väl att förhoppningsvis ALLA lags supportrar nu har blivit en lektion klokare av det här..det lönar sig inte att lägga krut på att hata.. utan man bär sitt lag bäst genom ett konsekvent positivt stöttande hela tiden! det mår alla bäst av..
Saker med humor o distans däremot kan ju vara kul inslag i supporterlivet typ modoisternas tifo till Wernblom.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
det blev ju inte sundare för att dockan var dåligt gjord..
Det nyttiga med den här galenskapen är väl att förhoppningsvis ALLA lags supportrar nu har blivit en lektion klokare av det här..det lönar sig inte att lägga krut på att hata.. utan man bär sitt lag bäst genom ett konsekvent positivt stöttande hela tiden! det mår alla bäst av..
Saker med humor o distans däremot kan ju vara kul inslag i supporterlivet
typ modoisternas tifo till Wernblom.