LingaN: Micke Lind är inte ens i närheten av vad han varit. Det skulle förvåna mig mycket om han får fortsatt kontrakt i Brynäs efter den här säsongen.
Jag förstår att ni har lättare att se hans storhet men det är skillnad på att leva i nuet och på minnen från förr...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag förstår att ni har lättare att se hans storhet men det är skillnad på att leva i nuet och på minnen från förr...