GävleLasse: Han har väl bara mäktat med en assist den här säsongen på elva matcher vilket är ruskigt klent - karln är slut som spelare på elitnivå!
Nästa säsong spelar inte Casselståhl och Lind kvar i Brynäs. Högst troligt försvinner även Ove Molin och Tommy Sjödin. Eller skall han köra ännu en säsong?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nästa säsong spelar inte Casselståhl och Lind kvar i Brynäs. Högst troligt försvinner även Ove Molin och Tommy Sjödin. Eller skall han köra ännu en säsong?