epa: Absolut inte. Jag är förundrad över Sjödda faktiskt men imponerad och faktiskt besviken också på Peo Larsson som aldrig tillät honom att komma tillbaks till fadershuset.
Förvisso historia nu. Men med facit i hand blir luttrad åt tanken på vilken världsback vi kunnat haft på isen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Förvisso historia nu. Men med facit i hand blir luttrad åt tanken på vilken världsback vi kunnat haft på isen.