DJ Hemp: men låt dom snacka skit...vi knuter näven och lirar skjortan av dom alla ... med eller utan beröm ! Timrå IK står för en underdog-hockey där förälskelse till sporten, spelarna, fansen, isen och tillhörigheten som går utöver allt annat...JA NI VET JAG MENAR !! GONATT ALLA TIMRÅITER ....ett hjärta är alltid RÖTT !
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
av dom alla ... med eller utan beröm ! Timrå IK står för en underdog-hockey där förälskelse till sporten, spelarna, fansen, isen och tillhörigheten som går utöver allt annat...JA NI VET JAG MENAR !! GONATT ALLA TIMRÅITER ....ett hjärta är alltid RÖTT !