65selander: Det kan ju vara på tiden att det kommer hit en domare som styr upp de "nya" reglerna igen. De senaste omgångarna har det varit lite som förr igen - mer och mer ryggsäckshockey, hakningar och jävelskap. Klubborna skall vara i isen och inte runt midjan, helt riktigt Selander!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
De senaste omgångarna har det varit lite som förr igen - mer och mer ryggsäckshockey, hakningar och jävelskap.
Klubborna skall vara i isen och inte runt midjan, helt riktigt Selander!