Kevin O Shea: Nu har jag inte spelat hockey någongång förutom på månskensrinken i Vemdalen men jag förstår inte varför det skall vara så svårt att hålla klubban efter isen.
Sitter det någon magnet under armarna och på klubbladet eftersom klubborna ofta hamnar där?
Oavsett vad domarn gör idag så kommer antingen vi Brynäsare eller ni Timråiter att gnälla över domaren. Måste vara tacksamt jobb att vara domare :-))
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kevin O Shea: Nu har jag inte spelat hockey någongång förutom på månskensrinken i Vemdalen men jag förstår inte varför det skall vara så svårt att hålla klubban efter isen.
Sitter det någon magnet under armarna och på klubbladet eftersom klubborna ofta hamnar där?
Oavsett vad domarn gör idag så kommer antingen vi Brynäsare eller ni Timråiter att gnälla över domaren. Måste vara tacksamt jobb att vara domare :-))