1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 771996

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
65selander: Har inte heller spelat hockey, men jag skulle gissa att det sitter någon form av magnet på spelarnas axel/bröstskydd och motsvarande magnet på klubbbladet/skaftet - det är den enda förklaringen jag kan komma på.
Eller också är det många spelare som helt enkelt är för dåliga att åka skridskor, och helt enkelt inte hinner med.
I dagens hockey finns det inte plats för några Andreas Pihlar och Peter Popovicar, som byggde hela sina karriärer på att vara stora och hålla fast motståndarna...

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer