GOD EFTERMIDDAG PÅ ER HOCKEYTOKIGA MEDMÄNNISKOR !!!
Vem mer än mig har bänkat sig framför datorn denna eftermiddag för att lyssna på lite trevliga websändningar samt hockeysnack?
Jo, det var så sant... ...det slutar med "2-3" idag då brynäs plockar målvakten och vi under enorm press ej lyckas utöka till "2-4". Dock 3 pinnar till !!! :-) ;-) :-D (man får ju hoppas)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vem mer än mig har bänkat sig framför datorn denna eftermiddag för att lyssna på lite trevliga websändningar samt hockeysnack?
Jo, det var så sant... ...det slutar med "2-3" idag då brynäs plockar målvakten och vi under enorm press ej lyckas utöka till "2-4".
Dock 3 pinnar till !!! :-) ;-) :-D (man får ju hoppas)