1-2 i paus, 7-11 i skott. Andra halvan klart våran. Vi måste dock försöka lyfta spelet i anfallszon för att bli riktigt giftiga framåt. Som det ser ut nu så är det väl bara i PP som det skapas chanser.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
1-2 i paus, 7-11 i skott. Andra halvan klart våran. Vi måste dock försöka lyfta spelet i anfallszon för att bli riktigt giftiga framåt. Som det ser ut nu så är det väl bara i PP som det skapas chanser.