wap.hockeysnack.com jaha. tva matcher och tva forluster for oss i tik08-bussen. men korven var god. brynas var bra, satte chanserna och stangde i mittzon i tredje. so be it. pa laktaren bitvis bra timradrag. brynas har en megafon...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
jaha. tva matcher och tva forluster for oss i tik08-bussen. men korven var god. brynas var bra, satte chanserna och stangde i mittzon i tredje. so be it. pa laktaren bitvis bra timradrag. brynas har en megafon...