1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 772606

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
LingaN: "Kan inte förstå varför man bygger två stycken rulltrappor upp men ingen rulltrappa ner. Idiotiskt."

Hmm, en rulltrappa kan ju gå både upp och ned, man vänder bara på "rullen" sas. Så tror jag det fungerar i LA, innan matchen går bägge trapporna upp och och efter matchen går de ned. Det beror ju såklart på var de flesta ska ngnstans vid vilken tidpunkt. Hur det är under match vet jag inte, skulle tippa på att ena går upp och andra ned. Sedan finns det ju faktisk vanliga trappor alldeles bredvid, hur kunde du missa dom? För mkt vargtass?

Sedan är ju faktiskt inte LA färdigbyggd ännu, invigningen är väl om en månad så det är fortfarande en byggarbetsplats.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer