LingaN: Du hade väl kunnat gå in på ngn av de fyra(?) barerna som finns på våning tre, tagit en öl och kollat på matchen på TV-monitor? ;)
Näe, skämt åsido så borde faktiskt LA dela ut instruktionsbroschyrer om hur en rulltrappa fungerar i entrén till fans från landet när de anländer. Så slipper de springa omkring i arenan och missa matchen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Näe, skämt åsido så borde faktiskt LA dela ut instruktionsbroschyrer om hur en rulltrappa fungerar i entrén till fans från landet när de anländer. Så slipper de springa omkring i arenan och missa matchen.