1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 772675

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
MB: Nog för att det var mycket liv och rörelse i vår klack... på flera olika vis. Men jag tror knappast att vi dominerade någonting i sång/ramsväg igår.
Däremot så var vi helt klart den bättre klacken på flaggfronten ;-).

Vi hörde inte Brynäsklacken för att dom stog precis bredvid oss. Åh är man placerade på det viset så går allt ljud rakt fram och försvinner till slut.
Jag gläds med Brynäs för att de lyckats få till en sån fin arena, men att supportrarna ska stå precis bredvid varandra är lite ogenomtänkt.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer