Vi som höll på som värst på 80 talet lyckades mer eller mindre få igång både "hemma" och "bortamatchklacken" lika mycket på det sättet som jag beskrev tidigare..
Det gäller bara för de inblandade att välja en linje att hålla och sedan hålla i det stenhårt tills det ger resultat..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Selina:
Vi som höll på som värst på 80 talet lyckades mer eller mindre få igång både "hemma" och "bortamatchklacken" lika mycket på det sättet som jag beskrev tidigare..
Det gäller bara för de inblandade att välja en linje att hålla och sedan hålla i det stenhårt tills det ger resultat..