andyo: Rätt så! På bortaresor åker de motiverade. Och väl där står vi enade i en vacker röd-vit symfoni och känner oss som ett! Hemma står en massa Wanna-bees, som vill stå i klacken men inte öppna käften!!! T.o.m att vissa av dom blänger på en för att man gapar och hejar själv (det är då jag höjer rösten och spräcker stämbanden så halsen skaver i ett par dar efteråt). En kommentar (jag hörde) i klacken från premiärmatchen den 19/9 var: Hoppas det inte blir lika mycket folk nästa match!"Ja, men herregud!!! Hur är vissa funtade??!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hemma står en massa Wanna-bees, som vill stå i klacken men inte öppna käften!!! T.o.m att vissa av dom blänger på en för att man gapar och hejar själv (det är då jag höjer rösten och spräcker stämbanden så halsen skaver i ett par dar efteråt).
En kommentar (jag hörde) i klacken från premiärmatchen den 19/9 var: Hoppas det inte blir lika mycket folk nästa match!"Ja, men herregud!!! Hur är vissa funtade??!