1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 772782

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
andyo: Rätt så! På bortaresor åker de motiverade. Och väl där står vi enade i en vacker röd-vit symfoni och känner oss som ett!
Hemma står en massa Wanna-bees, som vill stå i klacken men inte öppna käften!!! T.o.m att vissa av dom blänger på en för att man gapar och hejar själv (det är då jag höjer rösten och spräcker stämbanden så halsen skaver i ett par dar efteråt).
En kommentar (jag hörde) i klacken från premiärmatchen den 19/9 var: Hoppas det inte blir lika mycket folk nästa match!"Ja, men herregud!!! Hur är vissa funtade??!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer