1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614989 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 772785

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
Jean1: Precis. Men ni som står där å gapar match efter match ska ha en eloge för det. Jag skulle inte orka med & göra det en gång i veckan och ibland fler gånger. Men det skulle ju vara grymmt om klacken omorganiserades litegrann - kanske ha något möte om klacken, ramsor och så vidare. En sak som jag saknar är att ingen sjunger med på sittplats som man gör i Göteborg, och som det var förrförra året när vi mötte Djurgården i slutspelet då klacken fick igång alla på sittplats.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer