andyo+ Per HApps: Megafon känns mesigt! Men jag känner att vi lider lite av Jimmy-förlusten i klacken. Det blir inte samma pondus i ramsledandet. Och man kan nog inte komma ifrån att varje klack behöver en ledare av rang för att hålla ihop massan och rikta energin. Vanans makt har gjort oss beroende av Jimmy.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men jag känner att vi lider lite av Jimmy-förlusten i klacken. Det blir inte samma pondus i ramsledandet. Och man kan nog inte komma ifrån att varje klack behöver en ledare av rang för att hålla ihop massan och rikta energin. Vanans makt har gjort oss beroende av Jimmy.