-Gurra-: Ursäkta att jag går i svaromål för annan skribent. Men det är någon fixidé som lanserades under fjolåret från RR2 som man sedan spunnit vidare på.
Ifjol var det kaos. Nu går allting grislätt och då måste vissa drista sig till att driva med Nubben.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ifjol var det kaos. Nu går allting grislätt och då måste vissa drista sig till att driva med Nubben.
Tråkigt men sant!