Abron: Ja, hur fasiken är det med Kalle K egentligen? Någon som vet med bestämdhet? Känns väldigt otryggt att Lotvonen och Strålman spelar i 2,6 evigheter per match. Inte otryggt för att det inte är tryggt bakåt - utan otryggt för att skaderisken blir så förbannat mycket högre på dessa spelare.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja, hur fasiken är det med Kalle K egentligen? Någon som vet med bestämdhet? Känns väldigt otryggt att Lotvonen och Strålman spelar i 2,6 evigheter per match. Inte otryggt för att det inte är tryggt bakåt - utan otryggt för att skaderisken blir så förbannat mycket högre på dessa spelare.
Vill ha tillbaka Sanny och Kalle nu!