Per HApps: E-on är en jävligt skön arena. Allt extremt budgetmässigt och halvskabbigt, men med en grytkonstruktion som är närmast jävulsk i sin utformning. En arena värdig Timrå, m a o. Fattas egentligen bara 1000 platser till. Om man inte vill ha bättre utrymmen och en allmänt fräsch känsla, då.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Fattas egentligen bara 1000 platser till. Om man inte vill ha bättre utrymmen och en allmänt fräsch känsla, då.