Jag minns "Expert Borks" uttalande "Med frågetecken på målvaktssidan och några mediokra finnar som enda nyförvärv kan det inte sluta annat än sist".. Då snackar vi Kappanen och krykov plus Kalle K som dängde in segerpucken mot Frölunda i Semin Frölundaborg.
Experterna har aldrig kunnat se lagbyggen. Dom stirrar sig alltid blinda på enkilda namn och spelarbudget.
Jag är förvånad... Men inte jätteförvånad över tabelläget.
Tjusningen med hockey är ju just oförutsägbarheten.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vadå tro på experterna?
Dom har alltid i alla tider tippat likadant..
Jag minns "Expert Borks" uttalande "Med frågetecken på målvaktssidan och några mediokra finnar som enda nyförvärv kan det inte sluta annat än sist".. Då snackar vi Kappanen och krykov plus Kalle K som dängde in segerpucken mot Frölunda i Semin Frölundaborg.
Experterna har aldrig kunnat se lagbyggen. Dom stirrar sig alltid blinda på enkilda namn och spelarbudget.
Jag är förvånad... Men inte jätteförvånad över tabelläget.
Tjusningen med hockey är ju just oförutsägbarheten.
Att Vitryssland faktikst KAN slå Sverige i VM...