mok: Det är ju precis det jag menar.. Ge ungtupparna förtroende.. Låt dem spela.... Strålman skaffade sig en landslagsplats förra säsongen. TIK gick allt annat än bra då.. Han var helt färsk! Bäckis dominerade i ett Brynäs på dekis..
Det är såna som Rynos som skall rädda VF från kvalserien ju!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det är ju precis det jag menar..
Ge ungtupparna förtroende.. Låt dem spela....
Strålman skaffade sig en landslagsplats förra säsongen. TIK gick allt annat än bra då.. Han var helt färsk!
Bäckis dominerade i ett Brynäs på dekis..
Det är såna som Rynos som skall rädda VF från kvalserien ju!