Tror att Timrå får passa sig rejält på Lördag, blir knappast en "Ställainskridskornapåisen" match direkt. Frölunda kan mycket mer än dom har visat, och när dom väl spelar bra så spelar dom gudomligt. Frölunda kan och det kommer komma. Rätt vad det är så lossnar det för dom också, och vem vet det kanske är mot Timrå? Och är Timrå inte riktigt på hugget då blir det väldig svårt att besegra Göteborgsindianerna.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Frölunda kan och det kommer komma. Rätt vad det är så lossnar det för dom också, och vem vet det kanske är mot Timrå?
Och är Timrå inte riktigt på hugget då blir det väldig svårt att besegra Göteborgsindianerna.
TIMRÅ IK I MITT HJÄRTA!