Alla, Jag skriver ALLA lag kommer att vara taggade till tänderna mot TIK så länge vi leder tabellen.. ALLA! Och det finns inga dåliga lag i ES.. Några som är mindre övertygande. Men inga dåliga lag.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Absolut!!!
Alla, Jag skriver ALLA lag kommer att vara taggade till tänderna mot TIK så länge vi leder tabellen..
ALLA!
Och det finns inga dåliga lag i ES.. Några som är mindre övertygande. Men inga dåliga lag.
Jag ser inte tre enkla pinna på lördag!