Han har ju inte gjort ett skit anser jag i Frölunda men det kanske är dags att Frölunda löser ut honom från kontraktet och att han drar till nån annan ES klubb. Frölunda har ju uppenbart andra problem nu och att låna ut Sveriges största talang är väl inte rätt medicin!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Han har ju inte gjort ett skit anser jag i Frölunda men det kanske är dags att Frölunda löser ut honom från kontraktet och att han drar till nån annan ES klubb. Frölunda har ju uppenbart andra problem nu och att låna ut Sveriges största talang är väl inte rätt medicin!