Leksingarna hånade ju honom i Leksand men jag tycke rinte man skall håna en av Sveriges bästa målvakter som vissa gör, alla kan ha en dålig dag liksom, bättre att alla koncentrerar sig på att psyka Jönsson ist !
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Leksingarna hånade ju honom i Leksand men jag tycke rinte man skall håna en av Sveriges bästa målvakter som vissa gör, alla kan ha en dålig dag liksom, bättre att alla koncentrerar sig på att psyka Jönsson ist !