mikenomad: "Men med tanke på förhandssnacket hos de s.k experterna är han utan tvekan en av årets största floppar så här långt!"
Experternas förhandssnack ger jag inte mkt för, och det borde väl inte du heller göra. Minns deras dissning av ex Timrå och Mora, både direkt efter ni gick upp i ES och även några/någon säsong efter i ES. Att som nykomling från AS förväntas gå in och ta tag i ett Frölunda där de som ska ta tag i sakerna har fått spelkramp, är kanske att begära för mkt av Ryno. Visst ska man ha förväntningar på de som är lite uppskrivna, men dom måste ligga på en realistisk nivå.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Experternas förhandssnack ger jag inte mkt för, och det borde väl inte du heller göra. Minns deras dissning av ex Timrå och Mora, både direkt efter ni gick upp i ES och även några/någon säsong efter i ES.
Att som nykomling från AS förväntas gå in och ta tag i ett Frölunda där de som ska ta tag i sakerna har fått spelkramp, är kanske att begära för mkt av Ryno. Visst ska man ha förväntningar på de som är lite uppskrivna, men dom måste ligga på en realistisk nivå.