mattias - 74: Så om jag förstår dej rätt,man kan inte håna en av sveriges bästa målvakter,mendet är helt okej att håna Sveriges bästa center,som har vunnit OS,VM o SM samma år,vilket ingen nånsin kommer göra igen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
mattias - 74: Så om jag förstår dej rätt,man kan inte håna en av sveriges bästa målvakter,mendet är helt okej att håna Sveriges bästa center,som har vunnit OS,VM o SM samma år,vilket ingen nånsin kommer göra igen.