Jag tycker salo får oförtjänt mycket skit för sina tavlor. Jönsson är ju inte populär hos många lag för sitt ständiga gnällande. Men jag har aldrig gillar jönsson så jag antar att det är därför jag skriver osm jag gör.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag tycker salo får oförtjänt mycket skit för sina tavlor. Jönsson är ju inte populär hos många lag för sitt ständiga gnällande. Men jag har aldrig gillar jönsson så jag antar att det är därför jag skriver osm jag gör.