Friman SR: Ser mycket intressant ut det där, för mig är det bara rookies också, men efter Thomas Anderssons insats mot Luleå så kan det ju inte spela så mkt roll...
Har för övrigt brevväxlat med domarbasen Peter Andersson nu i några dagar, mycket intressant må jag säga.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Har för övrigt brevväxlat med domarbasen Peter Andersson nu i några dagar, mycket intressant må jag säga.