JimmyH: Säkert. Men det är inte tillräckligt för mig. Om det varit enstaka händelser så hade jag kunnat se mellan fingrarna. Men det sker ideligen misstag från TA uppe i Timrå.
Jag orkar inte lägga ner energi och ladda som en tok och förgäves se all hopp om seger gå upp i rök och se på när TA dömer bort oss.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag orkar inte lägga ner energi och ladda som en tok och förgäves se all hopp om seger gå upp i rök och se på när TA dömer bort oss.