ernie eagle: Jag har tyckt att han har varit bra förut, men efter Lulematchen har jag totalt glömt bort vilket århundrade det var.
Satt och kollade på repriser efter matchen när Hahl åker på Leinonen och han får verkligen skylla sig själv, han åker ju ut rakt framför Riku. Smällen var oundviklig!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Satt och kollade på repriser efter matchen när Hahl åker på Leinonen och han får verkligen skylla sig själv, han åker ju ut rakt framför Riku. Smällen var oundviklig!
3 nya fräscha pinnar i morgon!