Jag har hört mycket ont om Johan Svedberg på läktarna, men han är faktiskt 3:e bästa back i +/- statistiken efter Strålman(+7) och Kokko(+6) med sina +5. Visst, håller med om att ibland ser det inget vidare ut, men det är ju verkligen positivt om han ligger så bra till trots att vissa inte vill se honom på isen.
Han har gott om kapacitet glöm inte att han var en rookiekandidat...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag har hört mycket ont om Johan Svedberg på läktarna, men han är faktiskt 3:e bästa back i +/- statistiken efter Strålman(+7) och Kokko(+6) med sina +5. Visst, håller med om att ibland ser det inget vidare ut, men det är ju verkligen positivt om han ligger så bra till trots att vissa inte vill se honom på isen.
Han har gott om kapacitet glöm inte att han var en rookiekandidat...
Go Svedda!