mok: Sen har juh inte skadan under försäsongen hjälpt till... Jag tror han hade blivit en tillgång i Timrå, för just nu är det svårt att misslyckas i Timrå. Om man inte heter Svedberg förståss... för det får man inte heta just nu... :/
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag tror han hade blivit en tillgång i Timrå, för just nu är det svårt att misslyckas i Timrå. Om man inte heter Svedberg förståss... för det får man inte heta just nu... :/