Konstigt vilket himla gnäll det är på Johan Svedberg.
När man ser på tabellen och att vi endast har 25 mål i baken (vilket annat lag har det just nu?) så måste ju Johan har hjälpt till med det i allra högsta grad.
Vårt kära TIK spelar med lugn och säkerhet bakåt för det mesta och när man lyssnar på webbradion så är det sällan något negativt sägs om Johan S.
Stötta lirarna istället för att gnälla, borde vara mottot för dagen
Däremot kan man ju så här på distans fråga sig varför det inte är fullspikat i EON när Luleå kommer på besök (endast 5378 kommer för att se serieledarna).
Hur blir det idag när vi skall tvåla dit VF? Blir det fullt hus?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Konstigt vilket himla gnäll det är på Johan Svedberg.
När man ser på tabellen och att vi endast har 25 mål i baken (vilket annat lag har det just nu?) så måste ju Johan har hjälpt till med det i allra högsta grad.
Vårt kära TIK spelar med lugn och säkerhet bakåt för det mesta och när man lyssnar på webbradion så är det sällan något negativt sägs om Johan S.
Stötta lirarna istället för att gnälla, borde vara mottot för dagen
Däremot kan man ju så här på distans fråga sig varför det inte är fullspikat i EON när Luleå kommer på besök (endast 5378 kommer för att se serieledarna).
Hur blir det idag när vi skall tvåla dit VF?
Blir det fullt hus?