DreamTeam: Johan Ryno hade varit klockren i Timrå. Han var otroligt bra under junior-VM förra året. Nu värvade vi Björn Svensson istället och han har klarat sig bra men jag håller nog Ryno som den spelare av dem två som har störst potential.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
DreamTeam: Johan Ryno hade varit klockren i Timrå. Han var otroligt bra under junior-VM förra året. Nu värvade vi Björn Svensson istället och han har klarat sig bra men jag håller nog Ryno som den spelare av dem två som har störst potential.